wtorek, 23 lipca 2013

Irena Szewińska

Irena Szewińska - urodzona 24 maja 1946 roku w Leningradzie - Polska lekkoatletka, specjalizująca się w biegach sprinterskich. Należy do najbardziej utytułowanych polskich sportowców i najwybitniejszych lekkoatletek w historii. 7 medalistka olimpijska ( w tym 3 złote medale)



Autograf od Pani Ireny juz od początku mojej przygody z kolekcjonerstwem  był jednym z tych, które chciałem mieć w swojej kolekcji. Cieszę się, że się udało go zdobyć w miniony weekend.
W toruniu odbyły sie MP w lekkoatletyce i do mojej kolekcji dołączyło ok 20 podpisów od najlepszych i najbardziej popularnych polskich lekkoatletów. Pewnie byłoby więcej ale kilku nie udało mi sie dogonić :D po drugie zaś postanowiłem zbierać podpisy tylko na zdjęciach. Generalnie nie chce mi sie robić skanów więć pewniue nic wiecej nie wrzucę :P

8 komentarzy:

  1. Łaaaał, gratuluję! :)
    Pisałam do niej kiedyś, ale bez odpowiedzi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. mój wymarzony autograf!! gratulacje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, również kiedyś miałam okazję spotkać się z panią Szewińską :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, wspaniały podpis ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny podpis! Mega! :) Gratulacje ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Zapraszam do mnie:
    afro21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Bardzo serdecznie gratuluję i zazdroszczę tego podpisu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.autografy-bartek.blog.onet.pl
    BarteK

    OdpowiedzUsuń