piątek, 21 grudnia 2012

Agnieszka Cegielska

Agnieszka Cegielska - urodzona 27 czerwca 1979 w Malborku. Prezenterka telewizyjna, pogodynka, związana z kanałami wchodzącymi w skład TVN. Była modelka, w 1995 roku wygrała konkurs Miss Polski Nastolatek.

Szczerze mówiąc nie spodziewałem się odpowiedzi od Pani Agnieszki. Tym bardziej jestem zadowolony, iz podejrzewałem, że przed świętami już nic do mnie nie przyjdzie.Pewnie dlatego, że dość dawno nic do mnie nie przyszło.

Wysłałem 2 zdjęcia i oba wróciły podpisane. Trochę krzywy skan pierwszego, ale nie chce mi się znów skanować :P




Oprócz zdjęć w kopercie był również liścik od Pani Agnieszki :)






Wysłałem: 8.12.2012
Otrzymałem: 21.12.2012




 Tak więc czekałem stosunkowo krótko :)

3 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję sukcesu! I Udanego 2013!
    Zapraszam także do mnie – spełnienie moich marzeń - autentyczny podpis Daniela Radcliffe!

    OdpowiedzUsuń